BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 23, 2010

Sawaddee Na Kha ^_^

Heyy,, ;)
helo2, air k0pii air mil0 ;P 
mestii ad yg tertanya2 ap n0ng ai ariisra 2kn,, 
itu nama aku kt thailand,,,
actually,
mama aku asl sna, ayah plop kelantan,,
s0, dptt la aku yg bernama Noor Ain Binti Zulkifli (ic malaysia) ^^
tentang aku,, 
aku anak tunggal,, 
n0w, aku stdyy kt UiTM pahangg,, c0urse Office Managemnt n Technology,,
aku nee talkative, kdg2 pendiam, lg dasyatt pemalu~
aku skarang tinggal kt Melaka bandaraya bersejarah,, huhu
tp still duk kgbaru KL, klau free balik la sana.
 aku nee sensetiff,, tp xdla sgt.. biasala hatii wanita,, (cewahh)em, aku ska dengar masalah org mcm kwn2, fmily, aku agk mudah dminta t0long,, selagii aku mmpu tolong ;)













No comments:

Post a Comment